HappyTFriends
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Co powiesz na przeniesienie się w świat z kreskówki HTF? Wciel się w bohatera albo stwórz własną postać i prowadź życie z odrobiną rozrywki, śmiechu i brutalności.
 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Flippy/Fliqpy - Ankieta

Go down 

Jak oceniasz grę Flippiego/Fliqpiego?
Nie ma lepszego takiego jak ty! (*owacje od pingwinów*)
Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_lcap50%Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_rcap
 50% [ 2 ]
Uwielbiam Cię... całego! (*fap-fap*)
Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_lcap25%Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_rcap
 25% [ 1 ]
Jest w porządku. (Ni ziębi mnie to, ni parzy~)
Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_lcap0%Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Herbaty? (Daj sobie trochę czasu.)
Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_lcap25%Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_rcap
 25% [ 1 ]
Nie znam się. (Czym ty jesteś?)
Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_lcap0%Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mogłoby być lepiej. (Trzymaj się kanonu!)
Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_lcap0%Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Człowieku, z czym do ludzi? (Aż się czytać odechciewa.)
Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_lcap0%Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Dno, dna. (Fail za failem... weź najlepiej skasuj konto.)
Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_lcap0%Flippy/Fliqpy - Ankieta I_vote_rcap
 0% [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 4
 

AutorWiadomość
Flippy

Flippy


Liczba postów : 27
Join date : 08/08/2013
Skąd : Kampiak, między lasem a miastem

Flippy/Fliqpy - Ankieta Empty
PisanieTemat: Flippy/Fliqpy - Ankieta   Flippy/Fliqpy - Ankieta EmptyCzw Gru 12, 2013 12:59 am

Ostatnio przeżywam straszne rozterki. Gra Flippym wbrew pozorom jest dość trudna. (Na bieżąco trzeba wymyślać nowe, kreatywne morderstwa, czy pilnować herbaty~ itd.)