Co powiesz na przeniesienie się w świat z kreskówki HTF? Wciel się w bohatera albo stwórz własną postać i prowadź życie z odrobiną rozrywki, śmiechu i brutalności.
 
IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Cytaty mojego taty (lol)

Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość



PisanieTemat: Cytaty mojego taty (lol)   Wto Sie 20, 2013 5:11 pm

Rozmowy śmieszne/nieśmieszne wstawiać tu co ciekawego się wam wydaje XD"



Flaky
Skoro dzień wyznań.... hejce cię! .///.
Mime
Ja siebie też hejce ^////^
Flaky
.////. awww
Mime
....
Czekaj-
wtf-
CZEMU NAPISAŁEM SIEBIE
CO DO KURWY XD

Flaky
XDDDDDDDDDDDD
A to nie celowo? XDDDDDDD

Mime
NIE XDDDDDDDDDDDD
MIAŁO BYĆ 'CIEBIE' XD
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Cytaty mojego taty (lol)   Czw Sie 22, 2013 9:20 am

[05:21:27 22/08/13] Nutty : *No to śpią.* || A ja mam co chciałem. >D Spanie z grabarzem. *Odhaczył z listy.* Kolejny punkt... Poznać Korniszona. @ w @
[05:22:07 22/08/13] Deadly Sign : // xD fantastyczne cele w życiu xD
[05:23:45 22/08/13] Nutty : || No wiem. Z ciekawszych to chociażby "Zgwałcić chomika wykałaczką" :"D ... *Oh gad... Why.*
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Cytaty mojego taty (lol)   Pon Sie 26, 2013 11:11 pm

[00:43:28] The Mole : [ ... https://i.imgur.com/kfSbW01.png ... ]
[00:44:05] Deadly Sign : // starszy brat czy tatuś?
[00:44:37] The Mole : [ Właśnie sam myślę. ]
[00:45:34] Nutty : || Tatuś... Tatuś... Tatuś! TATUŚ!

[F] Wiecej dzieci~!
[M] No nie mów mi, że Giggles to też nasza córka.
[F] A kij ja wie...

[00:59:34] Nutty : || Ale ja jestem pierworodny!

[F] Pierworodny... Niepokalane poczecie chyba.
[M] Z tatusia bez pomocy mamy... To dlatego taki... Specyficzny... Genetyki nie oszukasz...
[F] Trza bylo nei zrec na noc tyle slodkiego.
[M] To ja się zastanawiam co Ty w ciąży jadłaś, że Flaky jest jaka jest...
[F] Gwozdzie...

[01:04:13] Deadly Sign : // bez mamusi? to skąd on ma taki kolor włosów?
[01:05:09] Nutty : || ... ... ' - ' Właśnie... Jestem czystym odbiciem lustrzanym mamusi! D<

[F] Jestem matka Nuta! Po kim niby ta zielen w oczach i wlosach?
[M] Tak, zdecydowanie jesteś jego matką, on napisał dokładnie to samo...
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Cytaty mojego taty (lol)   Sro Lis 20, 2013 2:08 am

[02:29 Flippy] Konczmy powoli.
[02:29 Mole] Kończmy.

[02:36:59] Flippy : //(...) *Kolejny raz przysunął usta do jego szyi, napawajac się przy okazji wonią jego włosów. Dłonie natomiast wodziły niesmiało, miedzy podbrzuszem, a klatka. Powoli, niepewnie. Nieśmiało. Nic na raz.*

[02:37 Mole] Właśnie widzę jak powoli kończysz
[02:38 Flippy] *wyszczerz* Faceta to zawsze do cyckow i zboczenstw niesie~
[02:39 Mole] A Mole to co? Trzecia płeć?
[02:39 Flippy] A nie?
[02:40 Mole] To czemu w formularzu forumowym jest tylko "kobieta" i "mężczyzna"? Domagam się równouprawnienia i trzeciej opcji, "Mole"!
[02:41 Flippy] Powiedz to Flaki. Napisz formularz, podanie, zazalenie... i juz mozesz czekac na wstepne rozpatrzenia.
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Cytaty mojego taty (lol)   Sro Gru 25, 2013 5:10 pm

The Mole
[17:51:58] @ Lumpy : Mo-Mo-Mooooole!
[18:00:25] @ Lumpy : JAUSHJAJA! *Wrzasnął znowu* Jestem na dole!

: >

Flaky/Lumpy
....I tak się manipuluje XD Ja sobie wypraszam

The Mole
Czuję się świadkiem jehowy :'D
[17:51:58] @ Lumpy : Mo-Mo-Mooooole! Ty wróblu ty!
[18:00:25] @ Lumpy : JAUSHJAJA! *Wrzasnął znowu* Jestem na dole!


To też niewiele zmienia sens~

Flaky/Lumpy
Brawo XD  
Ty wróblu ty-
*jebs*  Jak to brzmi w tym kontekście XDDDDDDDDD
Powrót do góry Go down
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: Cytaty mojego taty (lol)   Pon Sty 20, 2014 2:03 am

[23:31:50 18/01/14] Splendid : // Mooooooooole właź częściej D: jesteś jedynym pewnym ratunkiem D:

Jedna z najmilszych rzeczy, jakie usłyszałem...
...Przeczytałem.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Cytaty mojego taty (lol)   

Powrót do góry Go down
 
Cytaty mojego taty (lol)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Cytaty z fabuły
» Finnick Odair
» Z serii: kreatywna Ola
» Cytaty
» Marcelina Abadeer - Wampir

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
HappyTFriends :: Offtop :: Gaming-
Skocz do: